Telmore’s julekalender er ikke som de andre

Julen er hjerternes tid. Men også julekalendernes tid og det fejrer de fleste virksomheder med at lave deres egen version af en julekalender.

Der findes flere forskellige slag. Der er f.eks. Dem der kun kører til advent, så skal de kun trække en vinder 4 gange.

Så er der den lidt mere administrativt tunge som f.eks. Telmore julekalender hvor der hver dag er lavet en låge med dagens præmie. Her skal man ind hver dag og åbne en låge og belønnes så med et ekstra lod i trækningen af hovedpræmien.

Og det er skam ikke ligefrem fordi de er fedtede med præmierne, for det koster dem nemlig ikke særligt meget at lave sådan en kampagne hvis man sammenligner med andre traditionelle reklamer hvor man skal ud og sælge produkter.

Formålet med en julekalender som Telmore’s er ene og alene at indhente samtykke til markedsføring efterfølgende. Derudover er der selvfølgelig en vis brandingværdi i det, men den kan godt gå lidt tabt når der er så stor konkurrence om danskernes opmærksomhed, når der er over 100 forskellige julekalender konkurrencer i omløb hver december.

Typisk får man hver dag tilsendt en påmindelse om dagens låge, hvad man kan vinde og hvad man skal svare på for at deltage. Det er ofte en smartphone, højttalere, abonnement eller andet elektronik som er relevant i forhold til Telmore julekalender.

Telebranchen har længe været under massiv konkurrence og det er virkeligt ikke mange penge de tjener på deres forretninger. Derfor må de slås om kunderne og det kommer os alle sammen til gavn, for det er jo os der vinder de flotte præmier som de udlodder.

Du kan også blive udsat for reklamer når du nu har tilmeldt dig dagens lodtrækning. Typisk vil man få et tilbud på et mobilabonnement og hvis de er smarte hos Telmore, så giver de dig et tilbud der er billigere og bedre end det som du benytter dig af i dag.

Der er ingen tvivl om at de fleste virksomheder har stor succes med at kapre kunder i december måned. Det er som om de holder igen hele året og først handler stort ind når man nærmer sig en højttid, for der er ofte penge at spare. Eller er der? – Mon ikke virksomhederne forinden har sat priserne ekstra meget i vejret, for at kunne sælge deres produkter til 25 %, så kunderne tror at de får en rabat uden egentlig at spare nogen penge.

Hvis du vil deltage i denne telmore julekalender så skal du bare holde øje med internettet. Der er flere konkurrence sider du kan tilmelde dig hvor du vil få en påmindelse når der er en ny kampagne under opsejling. Husk dog lige at tjekke hvad det er du tilmelder dig, for det er ikke dem alle sammen der har rent mel i posen. Du kan let komme til at modtage meget andet end blot en påmindelse, for de skal jo også tjene deres penge.